Bloglar ve Pazarlama-Kitaplar

Bugün Çağatay'a sipariş verdiğim Nancy Flynn , Shell Holtz& Ted Demoupulos , Rebecca Blood ve Jeremy Wright'ın Bloglar ve Blogla Pazarlama üzerine yazılmış 4 kitaba nihayet kavuştum.


Ideefixe'te kitaplarda "blog" araması yapınca 5 sonuç çıkıyor, bu sayı amazon'da şimdilik 6132. Bu da Türkiye'nin bloglar konusunda alacağı daha çok yolun olduğunu gösteriyor. Umarım seçtiğim kitaplar kaliteli çıkar, biraz göz attım ve özellikle Shell Holtz& Ted Demoupulos'un blogging for business kitabı gayet iyi gibi, diğerleri de fena değil gibi duruyor. Bir süreliğine de olsa ajandam böylece belli oldu, hayırlısıyla şu tezi bir yazıp verseydim:)

Yorumlar

Göze ALGÜN dedi ki…
Sakın bizlerden 5 kitap sonucuna şaşırmamızı bekleme :)
h k dedi ki…
Ben şaşırmıştım valla:) Bir de şöyle bi durum var: Ben siparişi verdiğim zaman 19 temmuzdu ve 6050 civarı sonuç vardı şimdi ne çabuk çıkmış bu sayıya onu da anlamadım...

Popüler Yayınlar