Operatör Savaşları&Medya

Biraz önce Hürriyet anasayfada hangi operatör daha ucuz diye bir link gördüm, tepede gayet görünebilir bir yerde. Detaylara bakınca haberin Vatan gazetesinden alındığını gördüm.
Haberde operatörlerin tarifeleri kıyaslanmış ve hem Avea'nın hem Vodafone'un Turkcell'den daha ucuz olduğu bir kaç defa tekrarlanmış. Her iki haberde anasayfada gayet görünür yerlere yerleştirilmiş.


Aveanın tüm mecralarda yaptığı 25 kuruştan ucuzum diyen pahalıdır reklamlarından çok daha etkili olacak bir haber. Acaba Avea bu kuruluşlara ne yaptı da böyle bir haber yayınlatabildi merak ediyorum. Bildik pazarlama çabalarından başka etkenler mi var acaba ortada? Ve bu haberlerin etkisi bakalım ne olacak!!

Turkcell'e gelince evet pahalı, faturalarda zaman zaman yanlışlıklar yapıyor birden yükseliyor fatura ama yine de %99 kapsama alanı dediğinde şaşırmayıp demekki ben %1'deyim demiyoruz. Haberde atlanan bir nokta bu.

Ama yine de bu tür haberler tüketici olarak bizim işimize yarayacaktır. Turkcell fiyatlarını düşürecek, Avea ve Vodafone hizmet kalitesini yükseltecektir (umarım:)). Vodafone zaten İstanbulda en iyi çeken biziz sırada tüm Türkiye diye reklamlar yapıyor,Ankara'da olduğum için bunun gerçek payını bilmiyorum,Avea da şaşırdınız dediğine göre o da farkında bu gerçeğin. Aklıma bundan 8 yıl önce bizbizecell ilk çıktığında 6 saniye yerine 15 saniyede bir kontör düşeceğini öğrendiğimde ne kadar ucuzladığını düşündüğüm geldi. Ve şimdi rekabetin fiyatları getirdiği duruma bak!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar