Elini Uzat Yetime

Yandaki 3 resim sırayla dönerek nahnu.org'da tek bir banner oluşturuyor. Bu banner'ı görünce vakti zamanında okuduğum bir ödül haberi aklıma geldi. O haberi aradım ama bulamadım. Kısaca şöyle anlatayım, adamlar bir web sitesi hazırlamış üzgün ve aç bir çocuk resmi olan ve bu çocuklara yardım et ey insanoğlu diyorlar. Buraya kadar herşey normal. Ödülü farklılaştıran ise sistemin siz sms attığınız anda bunu algılaması ve web sitesindeki çocuğun gülüyor duruma geçmesi. Her sms atıldığı anda ağlayan çocuk güler vaziyete geçiyor ve bağış yapan kişi de çocuğu doyurduğunu hissedip mutlu olabiliyor. Tabii ki bu viral kampanyadan da haberi olması gerekiyor:) Umarım anlatabilmişimdir:)

şimdi gelelim yandaki resimlerle ilgili bana gelen ilhama:) bu banner şu şekilde tasarlansa: Hangi sitede gösterilirse gösterilsin sabit olarak "artık ağlamasın diyorsan" veya "yetimler artık ağlamasın diyorsan" yazsa. Sonra ben dikkati çekilmiş bir ziyaretçi olarak cursoru/imleci ilk resmin üzerine getirdiğimde ikinci resim ortaya çıksa, site ziyaretçisi ağlayan suratın gülen surata dönüştüğünü görerek o linke tıklamak için daha çok heveslenmez mi? Üçüncü resme gelince,onu geçebiliriz bence:) zaten bannera tıklayınca ilgili adrese yönelecektir ziyaretçi ve madem hayır işi yapacak bunun ihh eliyle veya başka bir kurum eliyle yapılması çok umrunda olmamalı (yaptığı bağışın yerine ulaşacağına emin olması kaydıyla:)
Öyle İşte...

Yorumlar

Popüler Yayınlar