Tartıcı Dede ve Trendler

Ulus'ta bir tartıcı dede var, eski meclisten aşağı doğru inerken sağda durur. Ne alaka bilmem ama her gelene "Öğretmen gel tartıl" gibi bir şeyler söyler,hatta tartısının üstünde de öğretmen yazar tükenmez kalemle. 2 yıldır biliyorum bu dedeyi. Ulus'a çok sık gitmesem de gittiğimde ordaysa mutlaka tartılır, iki çift laf ederim. Karısı ölmüş, çocuklar bırakmış, bu da tartıcılıkla hayatını kazanıyor, dışarda yatıyor. Acıklı bir hayat hikayesi...
Bugün yine Ulus'a gittim, Nurişin nikah şekerlerini almak için. Dönüşte dedeye uğradım. Tartıldım 82 kilo çıktım:( "İşler nasıl gidiyor" diye sordum, "işler kesat, namaz vakti geldi hala yemeğe gidemedim" dedi, sonra ekledi "Ramazan'da işler iyi oluyor,insanlar daha çok tartılıyor" dedi. "Hmm, öyle mi? İyiymiş, hadi kolay gelsin" dedim eve döndüm. Dedem de bir nevi işletmeci, ve tecrübeyle iş trendlerini öğrenmiş:) Kimbilir belki de Ramazan'da tartının yanına ek kalem çakmak da koyuyordur ciroyu artırmak için. Ramazan'da gidersem Ulus'a dikkat edeceğim. Samimi bir itiraf, ilginç geldi.

Fotoğraf fotokritikten,benim dede değil. İsteyerek olmadı ama bu yazının tarzı ben bugün bunu öğrendim bloğundaki gibi oldu, bu bloğu duymayanlara mutlaka öneririm, çok güzel ve ilginç bir blog. Burdan buyurun..

Bu arada yan tarafa rssten takip ettiğim sitelerden beğendiğim yazıları paylaştığım Google Reader linki koydum, bu adam neleri paylaşıyormuş diyecek olursanız ara ara bakabilirsiniz, işinize yarar bir şeyler çıkar belki:)

Yorumlar

Yağmur dedi ki…
Ne yazık bu durumda bir sürü dede nine var:(ama neyse ki sizin gibi hatırlarında tutanlar da var,benim de babamın bana anlattığı bir dede vardı Hıdır emmi diyorlardı,kendi çocukları babalarına bakmıyorlardı ve durumları da iyidi:(sadece yazasım geldi bana onu haztırlattı:)

Popüler Yayınlar