Dijitürk Almayı Düşünen??

Kampanya Cini sitesini duydunuz mu bilmiyorum, burda bir iki kez bahsettim. Kampanyalardan kullanıcılarını haberdar eden en aktif kullanıcıya her ay ödül veren bir site. Bir süredir girmiyordum, dün girdiğimde Dijitürk alacak kampanyacini üyelerinin 9,90 YTL'lik bir taksitlerinin ödedikleri bir kampanya yapmışlar. Süper bence. Dijitürk alacak olsam hemen üye olurdum en fazla iki dakikamı alır zaten. Siz düşünüyorsanız gidin bakın, ya da alacak olanlara önerin:)

dedim ya her ay en aktif kullanıcıya hediye veriyorlar diye temmuz ve ağustosta çok aktif olmadım ama dün karar verdim eylülde hediyeyi almak için uğraşacağım:) hediye ne olacak bilmiyorum ama iki aydır verilenler güzel hediyeler.

Bu arada bu blogda bu wom rüzgarını estirirken aklıma şöyle bir şey geldi. SponsoredReviews sistemini duydunuz mu bilmiyorum, ben sistemi duymuştum ama siteyi bloğumdaki google reklamları yoluyla gördüm (Google reklamları arada işe yarar sonuçlar verebiliyor:)). Bunu yapan çeşitli siteler var galiba. Sistem şöyle ingilizce bir blog yazıyorsanız sisteme üye oluyorsunuz. Sistem sizden belli ürünler hakkında bloğunuzda veya sitenizde olumlu veya olumsuz değerlendirme yazmanızı istiyor, belki bazıları sadece olumlu istiyordur. Yazdığınız değerlendirme karşılığında da ödeme yapıyor. Kampanya Cini de madem üyelerine cinpuan veriyor ve bu puanlar karşılığında ödüller veriyor ve internet bazlı bir oluşum, bloglarında siteye link veren, haber yapan kullanıcılara da puan verse güzel olmaz mı? madem arkadaşıma kampanya önerdiğimde puan alıyorum, blogda yazı yazdığımda da almalıyım hem bu yazıyı 1 kişiden daha çok kişi okuyacak. Bu sistem çeşitli online platformlar için de kullanılabilir. Turkcell-im bunun bir benzerini yapıyor zaten (artık bu blogda o listede olacak:)), neden tüm internet camiasında yaygınlaşmasın değil mi:)


Yorumlar

Popüler Yayınlar