Barınak Gönüllüleri Yardım Konseri vs P&G Sezen Aksu Konseri

"P&G ve Sezen Aksu/Ya Ben???" demiştim ya 23 Ağustos'ta Barınak Gönüllüleri Yardım Konseri varmış. Üstelik bunda Sadece Sezen Aksu değil aynı zamanda Ajda PEKKAN, Candan ERÇETİN, Hande YENER, YAŞAR, Sunay AKIN ve Dj Murat UNCUOĞLU da var. Sezen Aksu fanatiği olmayan birisi olarak (Ankara'dayım gidemem ama:)) diğer konserden çok daha tatmin edici daha ucuz ve daha amaçlı bir konser. Bir tarafta 20. yılımı kutluyorum diyerek sadece konser tanıtımlarında logo bulundurmak bir bir tarafta yine belli bir amaca yönelik bu etkinlik. Bu etkinlikte en azından gelirin hayvanların korunmasına harcanacağını biliyoruz (Aslında hayvan hakları savunucusu değilimdir/çoğuna da kızarım) diğerinde hiçbir şey yok konserden başka. Bir önceki yazımda anlatmak istediğim şeyi daha net anlatacağını düşündüğüm için bu yazıyı yazdım, bilmem siz ne düşünürsünüz...

Yorumlar

Ömer dedi ki…
kesinlikle çok daha amaçlı ve renkli bir etkinlik...Ama bir kötü yanı var, her şarkıcı 2-3 parça söylütor ve iniyor sahneden. Eee böyle olunca da konserin "Tadı Damağında Kalıyor"... ): bu konser ah şöyle 12 saat olsaydı da her sanatçı 15-20 parça söyleseydi de iyice bir coşsaydık...Ben de Ankara'dayım senin gibi ama öyle bir şey olsa sanırım sende bende Hakkari'de, Iğdır'da da olsak giderdik herhalde değilmi? (:
Eren Kumcuoğlu dedi ki…
çok daha anlamlı bence de.. kendi eğlenceme ve reklama maruz kalmak için para vermek - kendi eğlenceme ve başkalarına yardım amacıyla para vermek gibi bir şey oldu.. pg tarihlerdeki bu çakışmayı görememiş olsa gerek =)
Ömer dedi ki…
PnG konseri hakkındaki yazıya yaptığım yorumumda da dediğim gibi amaç konser değil ki zaten...Amaç konser olsaydı yani gelinsin dinlensin eylül sonuna doğru yapılır çokta büyük katılım olurdu...ama amaç bu vesile ile reklam yapmak kutlama yapmak diil (:

Popüler Yayınlar