En Güzel Yalanlar- Mim

Blog dünyasında mimlenmek güzel bir şey, okunduğunu hissettiriyor insana:) Mimlemek de ne ola diyen blog yazarları için: mim'i blog yazarlarının belli bir konu hakkında görüşlerini yazdıktan sonra o konuyla ilgili başka bir bloggera mikrofonu uzatması olarak tanımlayabiliriz. Yağmur da beni mimlemiş, (Hızlı güncelleme15.07.2007-17:35 Tuncel de mimlemiş ikisi için olsun bu yazı:) )konu en güzel yalanlar. İşin aslı böyle bir mim olmasaydı en güzel yalanlarımı bloğumda ifşa etmezdim:) Ama mimi görmemek de olmaz:) Buyrun en güzel yalanlarım:
  • Babam bak şura iş ilanı açmış dediğinde tamam bakacağım inceleyeceğim demek (bu blogdan haberi yok:))
  • Şimdi sadece master yapmak istiyorum, işe masterdan sonra bakacağım demek, (çalışsam fena olmaz aslında:))
  • Bir çok kişinin yazdığı gibi nasılsın sorusuna iyiyim şeklinde cevap vermek
  • kendi kendime şarkı söylerken söyleme sesin güzel değil diyenlere ya da ima edenlere "gerçekten kötü mü ya sesim, ben hiç farkında değilim" demek (başta gerçekten inanmıyordum, sesimi kaydedince çok kötü olduğu gerçeği suratıma tokat gibi çarptı:))
  • ben de seni arayacaktım:))
Bu kadar yeter herhalde aklıma bunlar geldi:)) Benim de birini mimlemem gerekiyor ben de bu yazıya ilk yorumu yapacak kişiyi mimleyip işin içine biraz heyecan katayım bari:)

Bu arada Yağmur'un origami bloğuna bakmanızı tavsiye ederim, ben bir şekli denedim beceremedim ama yine de origami kesinlikle çok zevkli bir iş ( sadece küp,gemi,kutu yapabilen birisi olarak bunu söylüyorum daha çok şey yapsam kimbilir ne derim:)) Duymayanlar veya başlamayanlar için kesinlikle önerilir. Yağmurun bloğu Türkçe origami kaynağı ve el emeği olması açısından çok güzel ama keşke vlog (video blog) olsaymış da o katlamaları anlamak için kafa patlatmasaydık, ama yine de bir gün o blogdaki bütün şekilleri yapabileceğim:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar